Neděle

22. prosince 2024

Nyní

Zítra

-2°

Svátek má

Společnost FEE Transport v rámci digitalizace rozšířila zákaznickou aplikaci o poptávky

30. 10. 2024 Autor: Petr Neckař, petr.neckar@logistika.tv

page.Name
Druhou fází zákaznické aplikace společnosti FEE Transport bylo její rozšíření o sekci poptávek. Výhodou pro firmy je, že poptávky teď mohou zadávat kdykoliv a kdekoliv ze svého mobilního telefonu. Tato forma digitalizace má vliv na snížení chybovosti a zvýšení rychlosti zpracování objednávek.

Rozšíření aplikace o poptávky je reakcí na aktuální situaci, kdy jsou objednatelé přeprav velmi časově vytíženi. „Zákazníci dnes mnohdy nemají čas sedět u počítače a psát e-maily. Dodnes to fungovalo tak, a souběžně ještě funguje, že zákazníci volají na dispečink a diktují nám své požadavky na přepravy. Dispečer si jejich požadavky napíše a dle toho řeší možnosti přeprav. V tomto případě tedy může docházet k chybovosti tím, že si dispečer něco špatně poznačí. Aplikace tedy zrychluje objednávku a eliminuje chybovost,“ konstatuje Václav Maťátko, Chief Operating Officer společnosti FEE Transport.

Aplikace je provázána se systémem společnosti FEE Transport

Díky aplikaci zákazníci on-line komunikují přímo se svým dispečerem. „Aplikace je on-line provázána s našim systémem, okamžitě po zpracování dispečerem zákazníkovi přijde notifikace s cenou a dochází k potvrzení nebo odmítnutí objednávky, což se propíše v systému,“ říká Daniel Trávníček, ředitel olomoucké pobočky společnosti FEE Transport.

Intuitivní navádění při vyplňování poptávek na přepravy

Doplňuje, že aplikace je přehledná, zákazníci v ní mají jasný přehled o tom, co už poptali a co ještě ne, navíc mají jistotu, že zadali veškeré potřebné informace. „Aplikace zákazníka sama navádí, takže se nemůže stát, že by nevyplnil termín přeprav, ložné metry, váhu, popis přepravovaného zboží, adresy vyzvednutí a místa doručení. Uvádějí i hodnotu zboží, což je pro nás důležité z hlediska pojištění. Díky aplikaci mají dispečeři jasné a úplné informace o každé poptávané přepravě. Hodně našich zákazníků patří do mladé generace, která s telefony a aplikacemi pracuje s oblibou, snažíme se tedy reagovat na tento trend. V aplikaci jsou i faktury,“ uvádí Daniel Trávníček. A navíc: firmy do poptávky mohou zadat i cenu, za kterou si představují danou přepravu zrealizovat.

FEE Transport, aplikace

Společnost FEE Transport včera rozšíření aplikace představila na tiskové konferenci v Olomouci.