Neděle

22. prosince 2024

Nyní

Zítra

-2°

Svátek má

Společnost LogEx Logistics spustila vlastní mobilní aplikaci Logsys

9. 4. 2024

page.Name
Spediční společnost LogEx Logistics spustila do provozu vlastní mobilní aplikaci Logsys, která vychází ze stávajícího softwarového řešení využívaného na stolních počítačích. Přináší však nové prvky pro zákazníky spedice i pro dopravce. Obsahuje například přehledy pro zákazníky, včetně fakturací. Její součástí je i takzvaná dárková zóna pro klienty. Aplikace, kterou lze stáhnout na Google Play a na App Store, umožňuje i on-line objednávání přeprav.

LogEx Logistics působí v nejrůznějších regionech České republiky, v nich výrazně investuje i do marketingu. Společnost je například partnerem hokejových klubů, kulturních akcí a konferencí a může tak prostřednictvím aplikace nabízet třeba volné vstupy do skyboxů, na koncerty a konference. „Všude tam, kde jsme partnery, máme volné vstupy. Naše zákazníky díky tomu zveme na různé akce a právě tato možnost je teď i jednou ze součástí nové aplikace, ve které si klienti mohou zvolit preference svých zájmů,“ říká Marek Botka, strategický ředitel společnosti LogEx Logistics.

Mobilní aplikace zahrnuje i on-line objednávání přeprav

Aplikace zahrnuje i on-line objednávání přeprav, zákazníci tedy mohou přepravy objednávat také v případě, kdy nemají přístup k počítači. Aktuálně se realizuje doplnění aplikace o segment pro dopravce, kdy dopravci budou moci díky aplikaci čerpat různé slevy na dopravní komodity, například na pohonné hmoty, pneumatiky a podobně.

Uživatelé si v aplikaci mohou nastavit upozornění, která chtějí, aby se jim zobrazovala. V aplikaci samozřejmě nechybí on-line nabídka přeprav, na které mohou dopravci reagovat.

Inovace v komunikaci s dopravci a klienty

„Neustále se snažíme přicházet na trh s něčím novým, s něčím, co zjednoduší a zefektivní způsob komunikace s dopravci a klienty. Aktuálně je v dopravních nebo spedičních firmách aplikací velmi málo, i tímto se tedy odlišíme od konkurence. Doba se velmi rychle mění. Z osobních schůzek se obchod v dopravě přesouvá do on-line prostoru. Aplikace je reakcí na tento trend, přesto jsou však pro nás osobní setkávání velmi důležitá,“ konstatuje Marek Botka.

Spuštění aplikace předcházela marketingová kampaň.