Společnost LogEx Logistics spustila vlastní mobilní aplikaci Logsys
9. 4. 2024
LogEx Logistics působí v nejrůznějších regionech České republiky, v nich výrazně investuje i do marketingu. Společnost je například partnerem hokejových klubů, kulturních akcí a konferencí a může tak prostřednictvím aplikace nabízet třeba volné vstupy do skyboxů, na koncerty a konference. „Všude tam, kde jsme partnery, máme volné vstupy. Naše zákazníky díky tomu zveme na různé akce a právě tato možnost je teď i jednou ze součástí nové aplikace, ve které si klienti mohou zvolit preference svých zájmů,“ říká Marek Botka, strategický ředitel společnosti LogEx Logistics.
Mobilní aplikace zahrnuje i on-line objednávání přeprav
Aplikace zahrnuje i on-line objednávání přeprav, zákazníci tedy mohou přepravy objednávat také v případě, kdy nemají přístup k počítači. Aktuálně se realizuje doplnění aplikace o segment pro dopravce, kdy dopravci budou moci díky aplikaci čerpat různé slevy na dopravní komodity, například na pohonné hmoty, pneumatiky a podobně.
Uživatelé si v aplikaci mohou nastavit upozornění, která chtějí, aby se jim zobrazovala. V aplikaci samozřejmě nechybí on-line nabídka přeprav, na které mohou dopravci reagovat.
Inovace v komunikaci s dopravci a klienty
„Neustále se snažíme přicházet na trh s něčím novým, s něčím, co zjednoduší a zefektivní způsob komunikace s dopravci a klienty. Aktuálně je v dopravních nebo spedičních firmách aplikací velmi málo, i tímto se tedy odlišíme od konkurence. Doba se velmi rychle mění. Z osobních schůzek se obchod v dopravě přesouvá do on-line prostoru. Aplikace je reakcí na tento trend, přesto jsou však pro nás osobní setkávání velmi důležitá,“ konstatuje Marek Botka.
Spuštění aplikace předcházela marketingová kampaň.